Rondreis Zuid Amerika - Reisverslagen van Lianne Kaandorp - WaarBenJij.nu Rondreis Zuid Amerika - Reisverslagen van Lianne Kaandorp - WaarBenJij.nu

Rondreis Zuid Amerika

De komende drie maanden ga ik Zuid Amerika ontdekken. Na twee weken Spaans leren in Buenos Aires, zal ik doorreizen naar Patagonië, om vervolgens via Buenos Aires het noorden van Argentinië te gaan ontdekken. Vanuit Argentinië zal ik de grens oversteken naar Chili om via Chili de woestijn van Bolivia in te trekken. Daar bezoek ik ook de hoogst gelegen hoofdstad van de wereld: La Paz. Daarna zal ik in Peru in de voetsporen treden van de inca's om te eindigen in Lima. Daar pak ik een vlucht naar Quito en zal ik vanuit Quito door de jungle van de amazone en langs de witte zandstranden weer afdalen naar Lima. Dan zijn we drie maanden verder en wacht de terug vlucht vanuit Lima naar Amsterdam...

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2014

Me gusto Bolivia...

31 December 2013

Feliz año mi amigos!

09 December 2013

Segundo mesaje de Buenos Aires

27 November 2013

Primero dias de la Buenos Aires

23 November 2013

Laatste uurtjes in Nederland...
Lianne

Actief sinds 31 Aug. 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 19237

Voorgaande reizen:

20 November 2014 - 03 Februari 2015

Midden Amerika Avontuur

23 November 2013 - 23 Februari 2014

Rondreis Zuid Amerika

03 September 2010 - 28 Januari 2011

Stage lopen op Bonaire

Landen bezocht: