Laatste uurtjes in Nederland... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lianne Kaandorp - WaarBenJij.nu Laatste uurtjes in Nederland... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lianne Kaandorp - WaarBenJij.nu

Laatste uurtjes in Nederland...

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg Lianne

23 November 2013 | Nederland, Amsterdam

Hi lieve volgers,

Hier dan mijn eerste berichtje voor mijn Zuid-Amerika reis. De laatste uurtjes zijn inmiddels aangebroken. Na de gezellige borrel van gisteravond, was het vanochtend tijd om de backpack definitief in te pakken en ik kan je vertellen, dat is nog een hele klus wanneer je 3 maanden weggaat en je backpack de grote heeft van 55 liter... Na wat in en uit geruim en ge-i-nie-mie-ni-mut zit hij inmiddels op slot en staat hij klaar voor vertrek! De adrenaline giert lekker door mijn lichaam dus het is ook wel tijd om te gaan. Over een uurtje vertrek ik naar Schiphol waarvandaan ik om half 9 wegvlieg richting Parijs. Daar moet ik overstappen op mijn 13 uur lange vlucht naar Buenos Aires. Gelukkig heb ik gisteravond aardig wat leesvoer gekregen dus ik zal me niet vervevelen. Ik ga jullie via dit blog zo veel mogelijk op de hoogte proberen te houden van mijn avonturen. Reacties zijn zeer welkom en blijf jullie belevenissen ook vooral met mij delen!

Tot snel vanuit het warme Buenos Aires. ADIOS!

Heel veel liefs,
Lianne

  • 23 November 2013 - 16:31

    Liesbeth:

    Nou lieve schat, een hele goeie reis en ontzettend veel plezier. Ik ga je volgen hoor!!!! XXXXXX

  • 23 November 2013 - 17:19

    Broer:

    Dit is weer eens iets anders dan zelf de verhalen schrijven! Ben benieuwd! Have fun! Xx uit NZ

  • 23 November 2013 - 17:33

    Maaike Toet:

    Heleeeeee goede reis en heel veel plezier en en en tot snel op face time!!! XOXO!!!!

  • 23 November 2013 - 17:56

    Yvette:

    Ga je helemaal alleen?????

  • 24 November 2013 - 22:06

    Hannekehengsdijk:

    Lieve Lianne, we gaan je zeker volgen met je reisverslag. Geniet van alle nieuwe indrukken en succes met Spaans leren. Adios.

  • 25 November 2013 - 09:36

    Theo Kraan:

    Hoi Lianne,

    Hoorde van Claudia dat je weer een leuk reisje gaat maken. Veel plezier en geniet ervan.
    Theo

  • 25 November 2013 - 11:32

    Karin En Cees Willemen:

    Hoi Lianne. Nou zoals beloofd, gekeken naar je bericht. Ook wij gaan je volgen. Ga net als je broer lekker genieten en dan zien we je weer veilig op Schiphol eind februari. Dag meissie xxxxxx

  • 26 November 2013 - 15:12

    Lise:

    Lian!.ik ga je zeker volgen! Tot over 3 maandjes xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lianne

Actief sinds 31 Aug. 2010
Verslag gelezen: 535
Totaal aantal bezoekers 19234

Voorgaande reizen:

20 November 2014 - 03 Februari 2015

Midden Amerika Avontuur

23 November 2013 - 23 Februari 2014

Rondreis Zuid Amerika

03 September 2010 - 28 Januari 2011

Stage lopen op Bonaire

Landen bezocht: